Monday, July 11, 2011

Dimanakah Pemuda BN Sarawak???


Dimanakah kelibat Pemuda BN Sarawak dikala Pemuda UMNO berkumpul di Bukit Bintang untuk memantau perhimpunan haram BerShit, yang didalangi oleh Anwar Ibrahim yang diperkudakan oleh DAP, pada hari Sabtu lepas yang bertarikh Julai 09, 2011?


Sebagai parti komponen Barisan Nasional, sewajarnya Pemuda BN Sarawak turut sama membantu Pemuda UMNO mempertahankan maruah kerajaan Barisan Nasional.


Dan bukannya melihat dari jauh seolah-olah apa yang berlaku di Semenanjung itu sebenarnya berlaku di bumi Somalia yang nun jauh di sana.


Datuk Fadilah Yusuf, kenapa Pemuda PBB tidak berjalan seiringan dengan Pemuda UMNO?


Sih Hua Tong, kenapa Pemuda SUPP tidak berjalan seiringan dengan Pemuda UMNO?



Mong Dagang, kenapa Pemuda PRS tidak berjalan seiringan dengan Pemuda UMNO? 


Cr. Robert Ayu, kenapa Pemuda SPDP tidak berjalan seiringan dengan Pemuda UMNO?

5 comments:

  1. Semua takut kena 'Bom Belacan'...bau sangat.

    ReplyDelete
  2. bodoh! perhimpunan tu berlaku di KUALA LUMPUR la bangang! KHAIRY tu mmg beruk saja nak buat wayang! da la memandai suruh taib mahmud turun! ko tu budak ingusan lagi la khairy! ko patutu mintak maaf cara terbuka kepada CM Sarawak! Hidup BN Sarawak!

    ReplyDelete
  3. Kenapa nak ikut Pemuda Umnooo yang bodoh tu? Agong pun dah tak galak perhimpunan. Polis pun dah katakan tidal Ada permit. Tak faham kah? Bodoh!

    ReplyDelete
  4. Mengapa Pemuda BN Sarawak tidak ikut jejak Pemuda UMNO? Adalah kerana telah menarima larngan termasuk titah Parentah Dari DYMM Yang Dipertuan Agung melarang buat perhimpunan. Pemua UMNO dibawah kuasa Khairy sapatutnya tidak mengadakan dan mengambil bahagian dalam perhimpunan? tetapi ia terus juga kemahuannya itu sampai terbawa bawa ilehnya ia masih merasa PM itu masih Pak Mertuanaya.Ia terus saperti budak nakal.?

    ReplyDelete
  5. MANA PEGI PEMUDA BN SARAWAK? NAK TAU DIORANG PEGI MANA? DIORANG MASA TU DOK UMAH JE TENGOK GELAGAT SI KHAIRY BERUK NI BERPIKET MCM ORG BODOH DI KUALA LUMPUR. PEMUDA BN SARAWAK TAK NAK IKUT SEBAB HORMAT UNDANG-UNDANG MALAYSIA. PEMUDA BN SARAWAK MASIH BIJAK DAN TAK NAK TERLIBAT DENGAN PERMAINAN POLITIK MURAHAN SI KHAIRY BERUK NI. BLOG UMNO SARAWAK NI PATUT TUTUP JE. SUKA SANGAT JADI ANJING MEMECAH BELAH PERPADUAN RAKYAT SARAWAK SELAMA NI! ANAK ANJING PUNYA BLOGGER!!

    ReplyDelete