Sunday, October 28, 2012

Tangkap dan penjarakan Doris Jones serta semua rakan-rakannya



Doris Jones dan semua penyokong kumpulan bergelar 'SSKM' patut di tangkap dan di penjarakan.  Mereka berani untuk melawan kerajaan persekutuan dan meminta Sabah dan Sarawak keluar Malaysia.

Ini jelas menunjukkan bahawa UMNO perlu masuk Sarawak segera dan PBB tutup.

75 comments:

  1. Ramai rakyat jati Sarawak yg sedar akan penindasan yg berlaku di dlm Persekutuan Malaysia,terutama sekali selepas penyingkiran Singapura, menyokong utk keluar dr Persekutuan yg telah rosak ini...Doris betul2 memiliki jatidiri sebagai anak Sarawak, manakala anak Swk yg menyokong UMNO pula adalah mereka yg suka terus dijajah...Menindas rakyat sendiri. Tun Rahman dan Taib juga pendokong utama UMNO...dan menjadi alat bagi pihak UMNO utk menjarah hak rakyat Sarawak..Memalukan...Fikir2kan apakah hukum Allah kpd org2 yg menyokong/bersubahat dgn pemimpin yg tidak berlaku adil, zalim dan menindas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar...tapi nasihat saya kita lawan umno, tak perlu berpecah kerana islam tidak menggalakan umatnya berpecah, kita cuma guling umno...

      Delete
    2. umporno/LEMBUMNUUUUUUU = PEROMPAK, PERASUAH, PENYEMUN. LANUN DAN PELINGKUP BANGSA AGAMA DAN NEGARA!!!!...HANCURKAN BE END....HIDUP PAKATAN RAKYAT!!!!!

      Delete
    3. Jangan mimpi di siang Hari lah UMNO.....Borneo tetap Borneo...jngan ingat smua rakyat sabah srawak trima umno...

      Delete
    4. singapore bukan disingkir tapi keluar dari malaysia...

      Delete
    5. Damn you !!!! I will kill you, if I know who you are !!!!! Pantap palak orang tu, badu kitai dikembelik ke sida.

      Delete
    6. FUCK UMNO!! WE DONT NEED U TO TELL WHAT TO DO!!

      Delete
    7. BYE BYE UMNO PORNO.. DO EVERYONE A FAVOR aND GET THE HELL OUT OF SARAWAK!!!

      Delete
    8. IF YOU HATE THE RULES,
      FOLLOW THE RULES,
      REACH TO THE TOP,
      AND CHANGE THE RULES.

      Delete
    9. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


      Delete
    10. Alaaaaaaa.......tipu nie. Jangan percaya.

      Delete
    11. Siapa kata Singapore keluar secara rela? Singapore dipaksa keluar kerana pemimpinmya LKY jauh lebih bijak dari Abdul Rahman dan dikira sebagai pesaing ketat nya.

      Delete
  2. butoh umno sarawak...ko masok sitok ku kerat pelir kawu

    ReplyDelete
  3. Ello Umno...Go TO HEll!!! Org Sarawak Tak Nak Penyangak2 mcm korang datand menyebok kat tanah sarawak!!!

    ReplyDelete
  4. palat kau umno......kekmak kitak orang!!...babi.empak kita ney!!!....umno perasan bagus.....
    jangan kacau keharmonian rakyat sarawak......kamek orang sik cam kitak orang nun!!.....

    ReplyDelete
  5. kalau yer pun ambik gambar org .. better sediakan Link original k bro.

    http://www.pengerindu.com/2012/08/ibu-kami-meningal-dunia-kerana-kecuaian.html

    ReplyDelete
  6. Umno can go dictate those garbage fields.. not my beloved Sarawak, kay? you guys (umno-jerk-a-lot) are racist scums which are great for our crocs meals..

    ReplyDelete
  7. Lucu la umnoserawek nie....hehe......

    ReplyDelete
  8. choi la UMNO swk..fuck u admin..diam semenanjung nun..kuat lanciau

    ReplyDelete
  9. bangsat umno aku suap babi dlm mulut korang..sedappppp

    ReplyDelete
  10. sik tau malu umno tok...sibuk hal org jaga jak malaya ko ya yg tgh goyang...jgn jd cam pak pandir ko umno paloi...umno yg penghasut pemecah belah kaum pandey ngata org sabah swak si pandey ngurus ekonomi politik...peluangpn ko rang si bg ke kamik semua bangsat umno bolot...tok tanah nenek moyang kamik...hak kamik mauk bangkit teruskn pjuangn moyang kamik yg dh lama terkubur bsama pembentukkan msia yg berat sebelah...umno nipu pejuang moyang kamik...mun sidak masih idup mmg sidakpn sokong kamik anak jati sabah swak bjuang...phm ko rang...umno penipu...sejarah ko rang bohongi pasal pbntukkn msia apa lg bangsa melayu ko dirik umno tipu bulat2 juak dlm sejarah...umno barua british tali barut bangsa agama sdiri...hati hitam perangai mcm setan perasan dirik bgs...msia ko perintah mok bangrup sik maju2 msih neg mbngun...apa cer?...sejarah dh terbukti knp penjajah suka tanah malaya borneo sbb kaya raya dgn hasilnya...tp hairankan kenak sampai kinik tok dh merdeka atas rundingan d london tp sik juak jd negara maju...malah tmbah miskin lak...apa cer?pandey gilak umno tokkan...pandey merompak hasil rakyat...ingat bukan selamanya rakyat paloi...umno dh lama jadi katak sejuk...kahkahkah...br rasa panas...sbb iya umno melompat...kahkahkah...paloi...aku sumpah umno cam cerita lagenda langkawi amacam...ambik kaw...umno manusia bertopengkan dajjal...puiiiii....sy cicit rentap...

    ReplyDelete
  11. SUPPORT ALL SARAWAK-BASED PARTIES! NO TO UMNO IN SARAWAK! WE DON`T WANT ORANG MALAYA RULE OUR BELOVED PLACE! IDUP PBB! IDUP STAR! IDUP SNAP! IDUP PRS! IDUP PBDS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hapus kan BN dulu. selagi yang berkaitan.. mereka adalah penyamun walau pun anak jati sarawak.

      Delete
  12. PBB masih relevant so say no to UMNO. Dia orang mau datang ke Sarawak mau buat IC Palsu untuk pendatang dari INDON dan Philippine supaya menguasa NEGERI SARAWAK. Lihat saja SABAH di buat nya UMNO. Sekarang Pendatang buatan UMNO yang berkuasa dan banyak di SABAH. Hati2 orang Sarawak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong ni statemant... gara-gara umno masuk sabah..sebuah hak peribumi sabah hancur...jgnkan rakyat..CM pun & konco2nya.. apa2 keputusan mesti rujuk KL.. apa benda tu.. pdhl dalam prjanjian bentuk malaysia...sabah ada hak istemewa trhdap bhasa, agama, tanah & imengresen....tp skrg? my fellow sarawakian... JANGAN sama sekali benarkan umno masuk sarawak....

      Delete
  13. saya rakyat sarawak antara tak setuju gabungan malaysia 1963 ini, buat nilai matawang sarawak jadi kecil dulunya Sarawak dollar,rela nilai matawang seperti brunei, beli iphone pun cuma 500 Swk dollar saja, kalau guna RM kena bayar RM2000. penbangunan teruk dari korea dan dulu korea lebih teruk dari sarawak serta banyak segiiiiiiiiiiiiii.

    ReplyDelete
  14. UMNO tak laku kat Sarawak. Fb page UMNO Sarawak dah lebih 10 tahun, x sampai 50 pun org like. bankrap awal.

    ReplyDelete
  15. no umno at all!!!!

    ReplyDelete
  16. Kamu cuba datang sini saja, kamu tak akan perasan yang kepala kamu hilang... Kami orang Sarawak bukannya dipanggil Borneo Headhunter sebarangan.

    ReplyDelete
  17. No Umno..!! pmusnah tanah air ku,negara sarawak..!!

    ReplyDelete
  18. UMNO baik kau pergi mampuslah dgn parti mu..,sarawak tak perlukan UMNO.

    ReplyDelete
  19. hi folks, we want to do forum talk on Sarawak Autonomy, pls come and join us for more ideas, thank you !

    https://apps.facebook.com/fbulletin/roadshow_forum_talk_on_34sarawak_autonomy34-371529.html

    ReplyDelete
  20. DORIS JONES - DUM SPIRO SPERO -

    ReplyDelete
  21. for Are my Brother in the Sarawak land.."agik Idop Kitai Agik ngelaban,tok tanah borneo Mpu Kitai,bukan Mpu UMNO..(Salam Borneo Raya).

    ReplyDelete
  22. UMNO...parti racist...jgan kacau kami borneo la...kami disini tenang dan damai...semua bangsa satu hati...kacau semenanjung la dah cukup...kami x menerima umno...cukupla UMNo melahirkan pemimpin2 katak...melahirkan syiah..tuu semua keja UMNo la tuu...

    ReplyDelete
  23. Umno sarawak dan semua umno malaya..siall

    ReplyDelete
  24. we learn from our friend sabah.....we should not have UMNO in sarawak...please....no....

    ReplyDelete
  25. hehehe..umngok..perompak lembu..

    ReplyDelete
  26. booooooooooooooooooooooooo umno x layak jejak kaki ke Negara Sarawak... umno pemecah keharmonian...

    ReplyDelete
  27. umno 6 jahanam..

    ReplyDelete
  28. motherfucker umnoob! u come u die!

    ReplyDelete
  29. Definitely a big NO to umno in sarawak. We hv had enough of PBB and all its bn coalition allies in sarawak. They are no longer relevant to Sarawak people...it's about time for rakyat's friendly party to take over. Our great great great ancestors of this beloved land didn't gives their all...fought with guts, sweats, tears and bleed to death in honors only to find out their descendants get discriminated and marginalised in today's so called liberated and independant nation; worst betrayed and robbed by their own leaders who only knows how to enrich themselves and cronies at the expense of their own ppl and turn their own races populated mass into modern day slavery. Screw umno..screw BN..screw PBB and its all others associated allies.

    ReplyDelete
  30. PENGKHIANAT NEGERI SARAWAK!
    PENGECUT! MEMALUKAN KETURUNAN PAHLAWAN NEGRI SARAWAK!

    JUAL NEGRI SENDIRI DAN SEMBAH ORANG LAIN!

    UMNO SARAWAK MESTI DIHUKUM BUNUH!

    ReplyDelete
  31. go to hell UMNO!...datang srwak nak pecahbelahkan keharmonian kaum....penipu!...sial ktk urg lepeh...datai kitu aku mumpung pala kita semua....part politik paling jaik dlm dunia tok!..penindas!...macam lah bagus gilak!,

    ReplyDelete
  32. Say no to umno,sabah dah jadi contoh.pendatang dah menguasai segalanya.orang asal dah jadi pendatang di tempat sendiri.jgn nak jadikan sarawak macam tu plk.org tamak dan gila kuasa macam tu yang patut dipenjarakan..

    ReplyDelete
  33. Umnosial! Jaga jak semenanjing ko ya. Boh sibuk

    ReplyDelete
  34. sarawak tak perlukan Umno,ini kenyataan

    ReplyDelete
  35. Org2 Swk, tolak umno ke lubang jamban. Lihat apa yg berlaku dgn kami d Sabah, kami sdh jadi orang asing d bumi sendiri. Bunuh umno dan pti klu masuk Sarawak.

    ReplyDelete
  36. Kepala hotak UmNgok nak masuk sarawak...

    ReplyDelete
  37. In Your dream lah mok ada "UMNO Sarawak" kat Sarawak... Bangsat!!! Butuh Laut Semenanjung!!!

    ReplyDelete
  38. umno kat sarawak boleh bla......

    ReplyDelete
  39. U-ULAH
    M-MAJAK
    N-NGEMELIK
    O-ORANG

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. usir melayu pulang ke semenanjung ...mereka penyokong UMNO. gerakan huru-hara pengusiran melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau kelakar bgs2 sikit...melayu pun ada jwak di sarawak to pok...kakar bok pakey butoh pok...paloiii

      Delete
  42. amat tambab admin blog tok neh.. enda kala blajar sejarah admin tok plaba ku? ila ngsuh prntah msia masuk ke jaku 'sempekat 18 sarawak' sebedau membentuk malaysia dalam bup sejarah sekul.

    sejak bila UMNO ada dalam swak.? dari awal2 lagi UMNO dah kena reject d swak. Laki pelakon tiara jacquelina, Dato' Seri Mohd Effendi Norwawi cuba bawa masuk UMNO masuk swak tapi d tentang oleh parti2 komponen BN yg lain. Pembangkang jangan kira. Memang menentang habis-habisan. Ini kerana dalam perjanjian 18 sarawak sebelum membentuk m'sia.. sabah & sarawak tiada AGAMA RASMI. sebab itu lah penduduk sarawak tidak pernah ada rusuhan kaum.. UMNO adalah parti bangsa2 melayu d malaya. blah.. balik malaya sana..

    ReplyDelete
  43. no entry for UMNO in Sarawak..full stop.

    ReplyDelete
  44. Chow chee bye umno. Taik palat ko! Babi malaya!

    ReplyDelete
  45. Pukimak! sial! umno parti babi malaya!

    ReplyDelete
  46. kenapa UMNO or BN masih dpt undi tertinggi di sabah n sarawak dlm election baru2 ni? tp ramai rakyat sabah/sarawak yg benci UMNO...

    ReplyDelete
  47. Sori UMNO. Kami Melayu Sarawak tak perlukan parti yg berpuak-puak. Kami di sini bersatu dalam satu negara Sarawak yang aman lagi sejahtera. Jauh dari sikap Racism dan kami cintakan kedamaian.

    ReplyDelete
  48. I look forward to the future when Malaysia will again become the peaceful, harmonious and democratic nation that it naturally is. We will look back on these difficult political times and be proud to have been part of the positive change in our nation.

    ReplyDelete
  49. Di sarawak melayu adalah pendatang,.sarawak milik org dayak..jgn sesekali anda cabar kami umno..sentuh dayak sentuh 1 borneo..

    ReplyDelete
  50. hey UMNO..cukup lah tu...sebelum HEADHUNTER trun..

    ReplyDelete
  51. Office mana? Aku nak turun bakar dan pancung palak kitak. umno ya Perosak manusia dan agama.

    ReplyDelete
  52. Mun tok nan sik halau umngok bodo tok gerenti prn tok nan kalah

    ReplyDelete
  53. Apa tujuan umno masuk sarawak, cuba cerita???

    ReplyDelete
  54. Apa tujuan umno masuk sarawak, cuba cerita???

    ReplyDelete