Thursday, November 8, 2012

Syabas Khairy Jamaludin berani mendesak kerajaan


Khairy Jamaludin berani menentang kerajaan untuk membela rakyat.  Mana pemimpin-pemimpin PBB?  Inilah bukti bahawa lebih baik tutup PBB dan UMNO masuk Sarawak.

PAS memuji hero negara Khairy Jamaluddin dan menawarkan khidmat guaman percuma kepada sesiapa yang melanggar had laju dan mahu melawan kerajaan.
Yang Amat Berhormat Tan Sri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor dalam ceramah bahawa AES tidak boleh didirikan di Selangor.

3 comments:

  1. Para pemimpin atasan takut ,, sedangkan UMNO sudah pun berada di landasan yg betul di serawak cuma budget di alih kan kepada tempat lain .. utk politik wang... duit segalanya tampa duit mati laa Umno

    ReplyDelete
  2. Selagi UMNO tidak bertapak dibumi Sarawak selagi itulah .. rakyat Pribumi Sarawak di buli.. di perbodohkan.. dengan janji janji angina syurga ... indah kabar dari rupa.. apa yang di tunggu lagi.. makin lama menungu makin parah .. hidup UMNO hidup UMNO sarawak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak merepek saudara. UMNO bukan penyelamat ulung untuk bangsa bumiputera. Di Malaya pun UMNO makin ditolak..sudah 2 kali Pilihanraya umum membuktikan perkara ini. UMNO semakin dijauhi oleh bangsa melayu sendiri. Dapatkan kembali kepercayaan bangsa kamu di Malaya sebelum nak jadi jaguh di tempat orang!

      Delete